poniedziałek, 7 lutego 2011

Wyniki konkursów.

Dziś poniedziałek, czas ogłosić wyniki konkursów z '' sobotniego wieczoru konkursów ''. :) Pewnie jesteście ciekawi, więc nie będę przynudzała. ;D


Konkurs nr 1 - Madi997 (nagroda: 5 sd i 20 st)
Konkurs nr 2 - alfa07 (nagroda: 5sd i 20 st)
Konkurs nr 3 - wikusia191 (nagroda: 5sd i 20 st)
Konkurs nr 4 - wikusia191 (nagroda:10sd, 25st) ( w tym konkursie TYLKO ONA odpowiedziała dobrze, he he :] )
Konkurs nr 5 - Dosia974 (nagroda:10sd i 20st)
Konkurs nr 6 - Avril728 (nagroda: 4sd, 5st)
Konkurs nr 7 - ania_diwa (nagorda: 35st)
Konkurs nr 8 - ania_diwa (nagorda:15st)
Konkurs nr 9 - Dosia974 (nagroda: 10st)
Konkurs nr 10 -.xXkarolinaXx. (nagorda: 5sd i 20st)


*st - starsy
*sd- stardollary


Gratuluję wszystkim wygranym! A Ci co nie wygrali nie przejmujcie się! Będzie wiele następnych okazji!
Tylko nie miejcie do mnie o coś pretensje, że ktoś np. wygrał dwa razy, ponieważ wybierałam osoby losowo z poprawnych odpowiedzi. Pisałam na karteczkach Wasze nicki i losowałam. :)

Przypominam, że trwa loteria na 100 starsów!!! Szczegółów dowiecie się w poście poniżej, oraz trwają zgłoszenia do komentatora miesiąca, 2 posty poniżej, również polecam!!! :)

Osoby, które wygrały starsy, są już zapisane na liście, w zakładce : "Starsy"


Zgłaszajcie się do mnie na stardoll - wiaderqo :)

3 komentarze:

Z góry dziękujemy za komentarz . <33