wtorek, 8 lutego 2011

UWAGA!!!

Hmm... Z powodu, że nikt praktycznie nie komentuje postów, chodź też jest za to nagroda (KLIK) i loteria (KLIK), trzeba zorganizować coś więcej! Otóż ogłaszam loterię na doładowanie superstar! Praktycznie za darmo! Wystarczy, że zgłosicie się pod tym postem, i na blogu musi być 200 obserwatorów. Jednak doładowanie to jest coś. I do tego trzeba komentować moje posty, przynajmniej jeden dziennie, ale trzeba! Gdy będzie 200 obserwatorów, wyłonię zwycięzcę, który wygra doładowanie SS sms-em, bez podawania mi hasła. Gdyby zdarzyło się tak, że będzie mniej niż 200 obserwatorów, wyłonię osobę, która otrzyma 75sd + prezent specjalny. Gdy będziecie zapraszać ludzi do obserwatorów, piszcie, kogo zaprosiliście i wysyłajcie mi pod koniec konkursu listę osób (obserwatorów), wysyłajcie ją na prywatną wiadomość, na moje konto na stardollu - wiaderqo. - To też warto, ponieważ osoba, która zaprosi najwięcej osób, też zostanie nagrodzona.:) Konkurs trwa do końca miesiąca, gdyby coś się zminiło, poinformuję Was o tym! :)

Gdy coś dla kogoś jest niejasne, lub jeżeli ktoś czegoś nie wie, nie rozumie, proszę pisać na gg: 11221681, lub w mojej KG na stardollu ( wiaderqo ).




Pozdrawiam, wiaderqo :)

6 komentarzy:

Z góry dziękujemy za komentarz . <33